Lelaki Hebat - Seventeen

Hallo Sahabat Pos Kunci Gitar, Salam sejahtera bagi sahabat semua. Pada sharing Kunci Gitar kali ini adalah Lelaki Hebat - Seventeen, mungkin Lelaki Hebat - Seventeen ini adalah Kunci Gitar kesukaan Anda bukan? yang sedang Anda cari? Berikut ini adalah Kunci Gitarnya.

Lelaki Hebat - Seventeen

Pilih ukuran font :
Print Friendly and PDF
[Intro] E

 E                    G#m
Aku takkan pernah kau kalahkan
  C#m                F#m
Walau kau coba hancurkan aku
 A      Am          E
Aku kan slalu tetap berdiri
    B            B
Merasa hebat merasa kuat

 E                G#m
Aku lelaki tak terkalahkan
   D    C#m        F#m
meski hati ini kau patahkan
  A     Am          E
Tetap tegar untuk diriku
    B            B      B C# D# E
Melupakanmu dari hidupku

[Chorus]
    A
Aku memang tak sebodoh
         G#m
Yang kau fikirkan
      C#m        B
Karna ku punya semua mimpi
    A               B
dan tak semudah itu kau lenyapkan
    A                        G#m
Dan aku terlalu kuat tuk kau taklukkan
     F#m    B  E   F#m A B
Trimalah ini sayang

 E                G#m
Aku lelaki tak terkalahkan
   D    C#m        F#m
meski hati ini kau patahkan
  A     Am          E
Tetap tegar untuk diriku
    B            B
Melupakanmu dari hidupku.

[Interlude] A G#m F#m C#m B
            A G#m F#m B

[Chorus]
    A
Aku memang tak sebodoh
         G#m
Yang kau fikirkan
      C#m        B
Karna ku punya semua mimpi
    A               B
dan tak semudah itu kau lenyapkan
    A                        G#m
Dan aku terlalu kuat tuk kau taklukkan
     F#m    B
Trimalah ini sayang

    A
Aku memang tak sebodoh
         G#m
Yang kau fikirkan
      C#m        B
Karna ku punya semua mimpi
    A               B
dan tak semudah itu kau lenyapkan
A              G#m
ho ou hoo
F#m     B     E
wo wo wo


POSKUNCIGITAR.BLOGSPOT.COM Lelaki Hebat - Seventeen

Demikianlah Lelaki Hebat - Seventeen, pantengin blog ini terus untuk mendapatkan kunci gitar kesukaan anda seperti Lelaki Hebat - Seventeen kesukaanmu ini. Semua kunci gitar ada disini, cari kunci gitar kesukaan Anda di blog ini.

Blog ini hanya sekedar berbagi dan menyediakan kunci gitar, semua kunci gitar yang ada di sini merupakan hak cipta dari sang pemilik lagu yang bersangkutan.

Anda sedang membaca Lelaki Hebat - Seventeen dan ini adalah url permalinknya http://poskuncigitar.blogspot.com/2016/05/lelaki-hebat-seventeen.html Terimakasih sudah berkunjung di blog sederhana ini. Jangan ragu untuk berkunjung ke blog ini kembali, untuk mencari kunci-kunci gitar kesukaan lainnya.

Tag : ,

0 Response to "Lelaki Hebat - Seventeen"

Post a Comment